Hoş Geldiniz MaviForum Güncel Paylaşım Eğlence Sohbet Forum Sitesi

MaviForum.Net Sitemizde Sizlerde Paylaşım yapmak için Lütfen kayıt olarak sınırsız şekilde paylaşım yapabilirsiniz. Hadi Ne duruyorsun Şimdi kayıt ol Sende    Kayıt ol

Yeni Kocaeli’deki fabrikada ‘karbon nötr’ dönemi

DuRu

Yönetici
Admin
Grafiker
Katılım
29 Şub 2024
Mesajlar
27,486
Tepkime puanı
1
Puanları
0
6a353c9a5a09b184acbd482c.jpg

Henkel Yapıştırıcı Teknolojileri IMEA Bölgesi Operasyonlar ve Tedarik Zincirinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Simon Ulmann, konuyla ilgili görüşlerini şu sözlerle ifade etti: "IMEA bölgesindeki iki tesisimizde karbon nötr üretime ulaşmamız, Henkel Yapıştırıcı Teknolojileri’nin küresel sürdürülebilirlik hedeflerini hayata geçirme yolunda bir adım. Hedefimiz Tüm operasyonlarımızdaki fosil yakıtları sistematik olarak ortadan kaldırıyor ve bunları yenilenebilir enerjiyle çalışan elektrikli süreçlerle değiştiriyoruz."

Türk Henkel Yapıştırıcı Teknolojileri Başkanı ve Orta Doğu ve Afrika Bölgesi Operasyonlar Direktörü Mehmet Yılmaz ise, “GEBKİM Fabrika’mızın karbon nötr hale gelmesi, Henkel’in 2045 net sıfır emisyon hedefine ulaşma yolunda attığı bir adımı temsil ediyor. Daha önce de Tuzla Fabrika’mızda karbon nötr üretimi hayata geçirerek sürdürülebilirlik hedeflerimiz çerçevesinde bir adım atmıştık. Böylece Türkiye’deki Yapıştırıcı Teknolojileri tesislerimizin tamamında karbon nötr üretime geçmiş olduk. Elektrikli sistemler ve yenilenebilir enerji kullanımına geçerek fosil yakıt kullanımını ortadan kaldırdık” şeklinde konuştu.
 
 
31,432Konular
31,503Mesajlar
65Kullanıcılar
acabaneSon üye
Üst Alt