Hoş Geldiniz MaviForum Güncel Paylaşım Eğlence Sohbet Forum Sitesi

MaviForum.Net Sitemizde Sizlerde Paylaşım yapmak için Lütfen kayıt olarak sınırsız şekilde paylaşım yapabilirsiniz. Hadi Ne duruyorsun Şimdi kayıt ol Sende    Kayıt ol

Yeni Elektrik özelleştirmesi için Pakistan’a destek

DuRu

Yönetici
Admin
Grafiker
Katılım
29 Şub 2024
Mesajlar
28,337
Tepkime puanı
1
Puanları
0
6a3da3b3774653f687aa4fe6.jpg

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İstanbul’da Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali ve Pakistan Elektrik İşlerinden Sorumlu Enerji Bakanı Sardar Awais Leghari ile bir araya geldi.Bayraktar, Türkiye’nin enerji sektöründeki tecrübesini Pakistan’la paylaşacağını belirterek, şunları dile getirdi:

“Elektrik sektörünün özelleştirilmesi kapsamında üstlendiğiniz bu çok önemli ve hassas süreçte deneyimlerimizi sonuna kadar paylaşacağız. Türkiye bu alanda başarılı bir özelleştirme süreci geçirdi. Özelleştirme sürecine tamamen inanan biri olarak, bu başarının bir benzerini Pakistan’da da görmeyi çok isterim” dedi. Bayraktar, anlaşmalara dair sosyal medya paylaşımında ise şunları kaydetti:

“TEDAŞ ile PPMC şirketi arasında dağıtım şirketlerinin izleme ve operasyonel fonksiyonlarının güçlendirilmesini ve VR tabanlı eğitim merkezleri kurulmasını öngören, TEİAŞ ile ISMO şirketi arasında elektrik iletim sistemi işletimi, kapasite geliştirme ve teknolojik altyapı alanlarında ortak çalışmalar yapılmasını amaçlayan, EPİAŞ ile ISMO şirketi arasında ise elektrik piyasalarının tasarımı, kurumsal kapasitenin artırılması ve süreçlerin dijitalleştirilmesine yönelik mutabakat zaptı imza altına alındı.”
 
 
32,287Konular
32,358Mesajlar
65Kullanıcılar
acabaneSon üye
Üst Alt