TGA (Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı) tarafından hayata geçirilen, Afra Saraçoğlu ile Engin Akyürek’in başrolünü paylaştığı ‘İstanbul My Love’ fragmanıyla YouTube’da 53 milyon izlenme elde ederken, film olarak ise 680 milyon görüntülenmeyle en çok izlenen tanıtım içerikleri arasına girdi. Başrollerini Meryem Uzerli ve Kaan Urgancıoğlu’nun paylaştığı ‘Antalya Gambit’ ise fragmanıyla 92 milyon, filmiyle 368 milyon görüntülenmeye ulaştı. Her iki yapım toplam 2.8 milyar görüntülenerek, Türk dizi ve tanıtım içeriklerinin küresel izleyici tarafından gördüğü yoğun ilgiyi ortaya koydu. GoTürkiye, Eda Ece ve Caner Cindoruk’un rol aldığı ‘Hidden Lover’ın ardından, Ozan Akbaba ve Sinem Ünsal’ın başrollerini paylaştığı dördüncü mini dizisi için İstanbul’da çekimlere devam ediyor.