Hoş Geldiniz MaviForum Güncel Paylaşım Eğlence Sohbet Forum Sitesi

MaviForum.Net Sitemizde Sizlerde Paylaşım yapmak için Lütfen kayıt olarak sınırsız şekilde paylaşım yapabilirsiniz. Hadi Ne duruyorsun Şimdi kayıt ol Sende    Kayıt ol

Yeni İsrailli yetkiliden İran'a tehdit! 'Ağır bedel ödeyecekler'

DuRu

Yönetici
Admin
Grafiker
Katılım
29 Şub 2024
Mesajlar
28,362
Tepkime puanı
1
Puanları
0
69f0c1561f1894807f5cd790.jpg

İsrail Meclisi Dışişleri ve Güvenlik Komitesi Başkanı Boaz Bismuth, İran konusunun ele alındığı komite toplantısının ardından, Tahran yönetimini "ağır bedel ödemekle" tehdit etti.Bismuth, X sosyal medya platformundaki hesabından yaptığı paylaşımda, İsraillilere "tetikte kalma" çağrısında bulundu.

'İRAN ÇOK AĞIR BEDEL ÖDEYECEK'

Komitede yapılan güvenlik değerlendirmesinin ardından açıklama yapan Bismuth, "İran çok ağır bir bedel ödeyecek. Rutine devam etmeye, sabırla beklemeye ve tetikte kalmaya çağırıyorum" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe'de Tedesco'dan ayrılık sonrası ilk açıklama! 'Sözleşme uzatma ihtimalini konuşuyorduk'
Önce Hürmüz sonra Malakka! Dünyayı bekleyen yeni tehlike
 
 
32,312Konular
32,383Mesajlar
65Kullanıcılar
acabaneSon üye
Üst Alt